Det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer


gammal men söt bild! :D

Började skolan klockan tio med mental träning i en timme innan en håltimme på fyra timmar. På den drog jag och tränade innan jag cyklade hem och olötsligt fick jätte bråttom tillbaka till skolan igen. Matte och naturkunskap innan vi slutade klockan fem. Då träffade jag Kajsa för en mysig fika på Waynes. Det känns som att det var alldeles för länge sedan vi sågs! Kom nyss hem efter det och ska nu bara ta en lugn kväll fram tills dess att jag ska sova. Jag är så galet trött att jag skulle kunna somna vilket sekund som helst, vilket är jävligt illa eftersom det finns oändligt med skolarbeten jag skulle behöva ta itu med. Men det får bli en annan dag.
Hoppas ni mår bra sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0