I'd be lying if I told you that losing you was something I could handle


Hej på er!
Jag hade ställt klockan på tio imorse, men kom inte upp ur sängen förren runt halv tolv. Gick upp och åt frukost tillsammans med lillebror innan jag satte mig för att äntligen börja på den jävla novellen som har hängt över mig länge nog nu. Cyklade ner på stan någon gång efter tre och köpte ett par svarta jeans och Iphone plast till min nutte som aldrig ska tappas i golvet igen! Ska till och med beställa hem ett nytt skal till henne, så nu blir hon finare än någonsin hihi! Drog i vilket fall och tränade efter det och gick därifrån strax innan dom stängde. Nu kom jag nyss hem från att ha solat och ska efter detta äta middag innan jag sätter igång med ännu lite plugg.
Jag vet inte när senaste gången jag hade en sån här helg var, men ärligt talat är det ganska skönt att bara vara hemma haha!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0