Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan


födelsedagsbarnet herself på Cupido under presentöppning hihi!

Godkväll!
Gick kort dag i skolan idag, hur skönt som helst! Efter det åt jag och Nicole lunch tillsammans med Jennifer som idag fyller hela 18 år, stooort grattis till fina dig! ♥ Gick en stund på stan med Jennifer efter det innan jag gick hem för att följa med pappa till banken, lämna in min mobil på lagning (!!!!) och handla. Lite senare kom Erika och Alicia till mig. Vi bakade pizza och tog det lugnt tills dom drog för ett tag sedan. Jag ska inte bli allt för sen ikväll hade jag tänkt eftersom jag ska ställa klockan relativt tidigt imorgon för att gå upp och plugga hela dagen med en paus för att träna. Kan nästan inte tänka mig en roligare lördag ..
Fredagen den 13 idag btw, hatar dessa dagar.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0