The truth is that everyone is going to hurt you, you just have to decide who's worth the pain


Efter en timmes snoozande tog jag mig i kragen och gick upp imorse. Kom i tid till första lektionen som var matte följt av engelska. Efter det var det en håltimme på tre timmar som jag drog och tränade på. Hade dock glömt strumpor hemma så efter fyrtio minuter springandes på löpbandet utan strumpor i skorna hade jag fått både skavsår och två blåsor, stackars mig. Tränade i någon timme innan jag haltade (haha) hem för att duscha och äta lite lunch innan naturkunskapen började igen klockan två. Efter att skoldagen var slut klockan tre gick jag med Ida och Nicole på stan ett tag och köpte bland annat årets första jordgubbar hihi!
Jag är helt galet trött så jag ska strax sova faktiskt. Inget pluggande idag heller så jag tror att jag vet vad helgen kommer ägnas åt, whooopwhop..
Sovgott mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0