My weakness is that I care too much


Kommunikationen gick asdåligt och det enda jag fick gjort när jag kom hem var att slänga matteboken i golvet ett flertal gånger. Lite halvt missnöjd med dagens prestation skulle jag vilja säga. Drog däremot och tränade strax innan sex och kom nyss hem därifrån. Det gick betydligt bättre än skolarbetet, helt slutkörd. Sitter nu och knaprar på en knäckemacka och ska efter detta hoppa in i duschen. Imorgon ska hela skolan på någon föreläsning om hållbar utveckling med samling kvart i nio vid heidenstams torg, så det dröjer väl inte allt för länge innan jag gör sängen sällskap.
Hoppas ni har haft en bra dag mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0