Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu





Mötte upp Viccan på stan runt halv nio tiden igårkväll. Efter ett tag kom även Kajsa och vi gick först till bryggan där vi chillade ett tag innan vi gick vidare hem till Kajsa, med ett stopp på Luthagens livs. Det var en jättemysig kväll och dom är verkligen underbara mina fina tjejer! Dom gör mig glad. Runt ett gick jag och Viccan ner mot stan för att sätta oss helt forever alone på bryggan. Där satt vi i duggregn fram till strax före fem och pratade om allt och ingenting. Väl hemma hos mig somnade vi väl runt halv sex och vaknade idag vid tolv av att Viccan fick min mobil i ansiktet haha. Följde henne till tåget klockan tre för att sedan gå hem och packa till mamma där jag nu kommer befinna mig i två veckor framöver.
Imorgon är det måndag igen. För er som inte visste.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0