Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Passar på att blogga såhär sista timmen som 17åring. Åldersnojjjjaa.. Så vad har hänt sedan sist? I lördags var det maskerad med tema T. På bilderna ser ni mig och Erika som tvillingar, en turk, en taliban och två teletabisar. Gick upp dagen därpå för att jobba klockan tolv. Jobbade mellan tolv och fem innan jag åkte hem för att hjälpa mamma att städa. Senare på kvällen kom min fina Felicia och gjorde mig sällskap och vi låg i soffan, skrattade och var allmänt vidriga. Vi vaknade imorse runt halv ett och åt frukost innan Felicia åkte hem och jag hjälpte mamma ännu en gång med att städa inför imorgon då min släkt kommer hit. Annars idag har jag varit och fixat mina naglar, tagit en promenad och bakat med mamma. Nu ligger jag i sängen och ska strax sova för att imorgon vakna upp som 18åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0