I am spending all of these years putting my heart back together


Har precis ätit en bamse frukost och ska nu sätta igång med massa plugg. Jag ska även försöka hinna med att träna idag, men tveksamt om jag kommer hinna det eftersom de stänger tidigare på söndagar .. Vi får se helt enkelt! Annars igår så kröp jag ner i sängen ganska tidigt framför några avsnitt av gossip girl och åt på min hemmagjorda glass som bestod av yoghurt, frysta bär och lite mjölk, jättegod faktiskt! Jag hade dock tänkt somna mycket tidigare än vad jag gjorde för att idag kunna sätta igång tidigare än såhär, men ett samtal med en gammal vän fick mig att stanna uppe längre än väntat.
Ska återgå till mitt nu!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0