Don't tell me you're sorry, cause you're not


Hej på er!
Började skolan klockan elva idag och slutade klockan fem. Kan inte påstå att det var en speciellt rolig dag, men det är inget jag begär av en måndag. Efter skolan gick jag till stadsbiblioteket för att låna en engelsk bok för att sedan ta cykeln hem för att plugga. Har sysslat med kommunikationen som det är prov på imorgon och ett pm i svenska som ska in ikväll. Har även hunnit läsa igenom några texter inför np i svenska, men det är inte många. Har en hel del mer saker att göra, men det tar jag tag i imorgon före och efter skolan. Börjar klockan två och slutar tre eftersom jag inte har mitt engelska np förrän nästa vecka, värt. Hinner både plugga och träna imorgon, känns bra!
Just nu är jag så galet trött att jag funderar på att krypa ner i sängen och kolla något avsnitt av gg innan jag somnar.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0