Dina drömmar blir allt svårare att se nu och mina finns snart inte längre kvar

Det blev ingen mer uppdatering igår eftersom det blev lite bråttom till middagen och sen tog det ett jävla tag att fixa naglarna, som jag dessutom är så extremt missnöjd med. Jättetrevlig tjej men slarvig och inte alls noggrann, tyvärr! Till och med pappa (som inte brukar se speciellt stor skillnad) sa att nästa gång tar vi stället jag grundade dom på, mer än dubbelt så dyrt men det är de fan värt!
Ska strax iväg och sjunga och sedan hem och sova tidigt, förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden.
P U S S

Vidriga, och jag älskar att mina fingrar ser ut som små prinskorvar hahah

Kommentarer
Postat av: thomas

dina fingrar ser inte alls ut som prinskorvar ditt sär ... haha, det ser ju bra ut på bild med naglarna !!!!!!!!!!!!!!!!! Kram från Thomas.

2011-09-28 @ 18:13:31
Postat av: eliiise

HAHAH PUUUUSSSS THOMAS!!!

2011-09-29 @ 08:00:59
URL: http://eliserangstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0