Anyone can make you happy by doing something special, but only someone special can make you happy without doing anything

Kom precis hem efter att ha tränat, så ska efter detta hoppa in i duschen. Efter det ska jag kolla igenom engelskan en extra gång innan jag typ ska sova. Jag har varit så galet trött hela dagen idag, förstår inte varför. Det kanske är höstens deprimerande mörker som påverkar, vad vet jag? Börjar samma tid imorgon men slutar redan klockan elva, skönt! Klockan tolv ska jag tränna för världens snyyyyggaste människa och sen hem och plugga innan jag ska fixa mina naglar klockan sju. Nu vet ni hela min morgondag också, jävligt intressant va?
Vi hörs imorgon!
P U S S

överseriös med runt ansikte<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0