Och det hjärta som skulle bli ditt på något vis fryser nu sakta till is

Kom hem för en stund sedan efter ett härligt dygn i Stockholm. Roligt att få väcka underbara sommarminnen igen :D och underbart att efter en oändlighet få umgås med världens bästa igen! Nu har jag precis duschat och ska senare ut och träffa Viccan efter att hon har gått på bio. Skulle egentligen träffat henne tidigare idag men eftersom lite problem från gårdagen uppstod så blev det tyvärr ändrade planer.
Imorgon ska jag upp vid åtta för att sedan sjunga klockan nio, döda mig typ. Nej men det blir skoj, får träffa mina fyra favvo tjejer!
P U S S

Slitna och jävligt fnittriga tjejer på tåget hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0