Nu är det du som saknar någon du aldrig har haft

Skolan var lång med sega lektioner. Kände mig dessutom som en blöt katt hela dagen efter den otroligt våta cykelturen till skolan. Matten jag även skulle räkna gick heller inge vidare, så jag försöker imorgon igen med hjälp av pappa. Nu har jag p recis duschat och satt på mig mysdressen efter att ha tränat. Väntar på att lillebror ska komma hem så vi kan slå på den andra Twilight filmen hihi. Hämtade äntligen ut skorna idag också. Så nu har jag införskaffat mig två par höstskor, en kappa och ett par jeans, alltså ingenting av de jag egentligen behöver. Ganska så typiskt mig att samla på mig en massa saker jag redan har istället för att införskaffa de saker som jag verkligen behöver.
Nu ska jag göra en fruktsallad kolla om vi har glass och ringa lillebror!
Sköt om er
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0