Jag har fått för mig att jag kan vara kvar, men vet inte hur

Kom hem för ett tag sedan efter att ha umgåtts med världens finaste Victoria. Skolan slutade elva och satt på Olearys i tusen år med först "ett härligt litet gäng" och sedan med Jennifer. Fikade med Jennifer och Viccan när hon kom och sen har jag och Viccan inte gjort något mer intressant än att bara suttit på bryggan och drömt om framtiden (haha) och bara pratat. Jag har lagt en ansiktsmask och kollat på Doobidoo med mamma och bara njutit av att för en gångs skull vara hemma en helgkväll. Det känns hur mysigt som helst! Sitter nu med en kopp te och lyssnar på Melissa Horn som jag den senaste tiden lyssnat ovanligt mycket på. Funderar på att sätta på en film och krypa ner i sängen, men vi får se! :D
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
P U S S

liten dubbbbbbelhaka : )))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0