Vi har så mycket kärlek kvar som ett skydd mot deras hat

Började klockan åtta med människan socialt och kulturellt och efter det psykologi innan vi slutade. Åt lunch och tog en titt på stan innan jag fick springa i klackar (dåligt skoval) i spöregn till stationen. Var i Stockholm runt ett och hade lite egentid med pappa innan jag hade nageltid klockan två. Efter en och en halvtimme var det klart och jag är riktigt nöjd! Jag kan verkligen rekomendera stället! Det ligger på Stureplan i en liten väldigt fräsch salong, jättegulliga och duktiga tjejer! Kanske kostar några kronor extra, men helt klart värt det! Eftersom pappa känner hon som äger stället så fick jag en underbar handkräm av dom, tyvärr glömde jag den på tåget hem haha :( Ett par jeans och en blus jag inte kan bestämma mig för om den är fin eller ful har jag också fått med mig hem.
Mamma är och hämtar världens bästa lillebror på Arlanda efter sin klassresa på Kreta, ska bli skönt att få hem min finaste ängel igen! Imorgon börjar jag klockan åtta med äckel engelska. Har även klassfoto, uschusch.. Efter skolan ska jag träffa Victoria, får se vad vi hittar på hihi! :)
Sköt om er
P U S S 

dålig bild men det funkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0