Du säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad?

Dagen har varit riktigt lång och jag har haft huvudverk under hela tiden, jobbigt. Tränade imorse vilket jag ångrar att jag gjorde innan skolan eftersom allt blev jättestressigt så lunchen försvann och det blev flera kilon extra att släpa på. Dessutom känner jag mig alltid så ful när jag inte fixar mig hemma innan skolan. Imorgon börjar jag kvart i två så tiden innan dess ska gå åt till uppstatsen i msk och lite psykologi hade jag tänkt. Jag har fortfrarande galet ont i huvudet så det blir inget plugg ikväll, lite engelska bara. Ska tvätta bort sminket och lägga mig i sängen nu, kolla på tv typ.
Sköt om er
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0