Vi möttes i en låt

Godmorgon eller nått :)
Har försökt pluggat matte med pappa nu på morgonen i typ.. en timme haha, innan han var tvungen att dra. Kan inte säga annat än att det kommer gå riktigt åt helvete på fredag. Annars idag ska jag skriva klart svenskan och försöka komma på något vettigt på litterär gestaltningen, gå och träna, möta upp kusinen för att lämna tillbaka Twilight filmerna som jag har lagt beslag på sedan juli och tillsist ska jag sjunga.
För övrigt så vill jag bara fixa mina naglar nunununu, men har inte tid förren om en vecka -.- tveksamt om dom ens sitter kvar tills dess.. Aja, den som lever får se!
Hoppas ni får en bra onsdag!
P U S S

nollll med bilder hos pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0