Jag går med vinterskor på hösten, alltid föberedd på storm

I morse var en jobbig morgon. Jobbigt att gå upp och ännu jobbigare att komma i tid. Men efter att ha tränat och min blivande man (han vet bara inte om det än) hälsat på mig tre gånger sitter jag nu här asnöjd och övertaggad på livet haha! Och inte blir det sämre av att jag sitter och lyssnar på den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder som ger mig en underbar nostalgisk känsla som väcker fantastika Magaluf minnen, herregud asso! Nej men resten av denna eftermiddag/kväll ska jag råplugga inför psykologiprovet imorgon som måste gå bra, men som tragiskt nog inte kommer gå så bra som jag skulle vilja. Mitt betyg </3
P U S S

leker söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0