Helt plötsligt blev det tyst och jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss

Sitter hos mamma och försöker skriva på den oändligt stora uppgiften i msk, går ganska dåligt faktiskt.. Jag trodde jag skulle få en massa gjort den här helgen, men det blev inte riktigt så. Jag säger det igen, fan vad helgerna går fort! Senare ska vi förhoppningsvis flytta in alla saker i min klädkammare igen efter renoveringen - ÄNTLIGEN!
Imorgon börjar jag åtta, slutar elva. Ska träna klockan sex och där emellan plugga, nu vet ni hela min otroligt händelserika morgondag också. Blir kvar hos mamma två veckor framöver nu, det behövs en paus för mitt och pappas eviga bråk.
Sköt om er
P U S S

Ser bajsnödig ut, jotack jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0