You're still the one I run to, the one that I belong to

Kan börja med att säga att det var hiskeligt svårt att ta sig upp imorse, snoozade i över fyrtiofem minuter tror jag.. I vilket fall kom jag i tid, för tidigt till och med. Hade två ovärda lektioner innan jag slutade efter elva, åt lunch och tränade efter det för den snyyyygggga. Hade sån jävla träningsverk efter igår så det bara brände i benen under hela passet, men det är bara att köra! Haha. Efter det var planerna att plugga matte, men jag var så jävla trött så jag somnade istället. Inte lika bra kanske, men väldigt behövligt. Människan som utrotar matte blir min hjälte.
Nej nu vankas det middag och efter det ska jag dra mig hem till Erika!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0