Jag ska sväva som vinden, titta ner och se tillbaka på minnen

Blev väckt runt halv ett av en pappa som var övertaggad på livet, vilket gjorde mig ännu surare. Någon timme senare åkte oappa, jag och lillebror till skaris på brunch tillsammans med pappas tjej och en av hennes barn. Där träffade jag på en människa som fick en massa minnen att återspelas i mitt huvud. Tankar uppkom och jag blev ganska förvirrad. Jag är nog fortfarande där. På ett eller annat sätt kommer jag alltid att vara där. Alltid vara en av dom. Efter det åkte jag hem och packade till mamma där jag i skrivande stund befinner mig och blir kvar här i två veckor framöver.
Imorgon börjar skolan och jag känner för att spy.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0