Jag har aldrig glömt vem jag var, jag har bara låtit det sova

Kom nyss hem till mamma efter att äntligen ha fixat naglarna, så skönt att ha hela fina naglar igen! Annars idag har jag tränat, umgåtts med en efterlängtad gammal vän jag stötte ihop med på hemvägen, handlat med pappa och umgåtts med världens bästa lillebror. Somnade alldeles för sent igår så ikväll blir jag hemma. Ska somna tidigt för att sedan gå upp och offra en dag åt att plugga lite. Behöver fixa till msk uppsattsen och komma på något vettigt inom psykologin.. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på, älskar att ta dagar som de kommer!
Har inte så mycket att säga mer än att jag saknar min finaste Victoria så att jag kan dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0