There's no way to lose me if you let me go

Godkväll!
Som ni märkte blev det ingen uppdatering igår. Anledningen är att jag hade heldag mellan åtta och kvart i sex och efter det sjöng jag, så kom hem ganska sent. Slutade i vilket fall tidigt idag och efter det körde jag slut på mig själv på gymmet och efter det var det tänkt att jag skulle skriva klart psykologin.. Hur det gick är en annan fråga.. Tur för mig att deadeline blev uppskjutet! :D
Ska sova tidigt ikväll eftersom jag knappt kom upp imorse, men på något märkligt sätt lyckades ändå. Efter skolan imorgon ska jag träffa min finaste Victoria som jag saknar så mycket så jag kan dööö!
Nu ska jag leta fram skolkatalogen och göra Jennifer en tjänst, eller mig själv HAHA.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0