Silence is a girls loudest cry

Sitter nu på dagens första lektion. Vi kollar på en dokumentär om kvinnor med burka och jag råkade typ somna.. Vaknade av att dörren öppnades, så skriver nu för att hålla mig vaken haha. Förstår inte hur jag alltid kan vara så jävla trött.
Efter denhär lektionen som slutar om en timme har vi psykologi i någon timme och efter de slutar jag! Ska kolla om det är någon mattestuga idag också, måste få hjälp med den jävla matten, blir bara arg på pappa haha.
För övrigt så har alla mina naglar ramlat av.. Funderar på att lura med mig pappa till sthlm och göra om dom helt, ska prata med honom.
Ska försöka fokusera lite nu!
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0