Kärlek är för dom

Kom hem för ett tag sedan efter att ha tränat. Blev ett lite kortare gym pass idag, dels för att jag glömde mitt headset hemma och dels för att jag kom dit senare än tänkt. Men när jag vaknade så hade pappa och Malin (hans tjej) varit och köpt färska kanelbullar och kokat te eftersom både jag och lillebror hade sovmorgon, gulligt. Därför blev jag sen.. typ.
Nu har jag nyss duschat och väntar på att håret ska torka, hatar att föna och slita på det i onödan. Som sagt börjar jag tio i två idag och slutar klockan fem. Efter skolan ska vi hem till Malin och göra sushi (!?!) tillsammans med henne och hennes två barn typ, får se hur resultatet av det blir.. Efter det ska jag träffa Erika och planerna är fortfarande oklara, vi tar det som det kommer.
P U S S


bildbrist typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0