I thought of you and where you’d gone, and the world spins madly on

Jag har blivit dålig på att blogga den senaste tiden, sorry eller nått. Började skolan två idag och hade två långa, men ganska chill lektioner fram till klockan visade fem. Cyklade hem, slängde i mig lite mat och cyklade sedan iväg för att träna en timme. Väl hemma möttes jag av varma mackor och te framför lyxfällan (haha), mysigt! Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, ska upp tidigt imorgon och träna. Förstår egentligen inte varför eftersom jag börjar samma tid imorgon igen, men vafan, strävar man efter drömkroppen så gör man!
Sovgott!


Kommentarer
Postat av: viccan

Du är såå duktig vännen !! Keep it up <3

2011-11-18 @ 07:02:49
URL: http://viccies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0