Hör du sången dom spelar på radion, Varje ord verkar handla om dig

Dagen har långt ifrån varit den bästa. Somnade imorse några timmar innan klockan skulle ringa efter en ganska hemsk natt. Men trots den minimala sömnen var jag pigg när jag klev ur sängen runt halv sju snåret. Tog mig till skolan på en cykel utan växlar och hade engelska, matte och mt. Ville verkligen bara hem under hela dagen, mådde inte så värst. Men trots det prioriterade jag, utan lunch i magen gå på mattestugan, vilket var dagens hittills ända bra sak. Förstår så himla mycket mer efter denhär timmen!
Kom nyss hem och väntar nu på att Felicia ska komma, det blir bra!


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är så himla fin Elise! Jag saknar sig jätte mycket!

2011-11-26 @ 17:24:38
URL: http://tinaristolainen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0