Bad guys lie to get in your bed and good guys lie to get in your heart

Middagen igår var soft, att jag inatt vaknade av att lillebror spyr och jag själv också har ont i magen, behöver ju inte bero på den hemmagjorda råa fisken haha.. Efter middagen blev de ändrade planer och jag tog mig mot nyby för att träffa Viccan och Johanna ett tag. Träffade på Becky på bussen dit, gosh vad länge sedan jag träffade henne, får ta och ändras på!
I vilket fall var jag hemma någon gång runt midnatt och satte på en film jag har sett tusen gånger, drack en liter te och åt glasssss, ganska ok.
Planerna för idag är fortfarande oklara, två alternativ, men det blir nog bra vilket som!
Vi hörs senare!
 


maaaaat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0