Slit ut min tunga, ni kommer ändå aldrig förstå

Godmorgon!
Gårkvällen var bra. Det fanns en hel del att prata om efter att inte ha setts på ett halvår, och det gjorde vi också. Så länge att jag missade sista bussen, vilket är ett mycket vanligt fenomen när jag befinner mig i de jävla området. Haha nej men gick hem och sov lite hos honom innan jag fick skjuts på en gammal brevbärarcykel till de första tåget hem. Var hemma runt kvart i sex och somnade ganska direkt, ja. Tack för att jag har så fina vänner. Så fina vänner som bryr sig så mycket om mig.
Trots lite problematik där på slutet så hoppas jag att allt löser sig. Ledsen blev jag, förvirrad och ännu mer förvirrad. Men som sagt, jag hoppas de hela löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0