Det finns inget här som kan få dig att förstå

Godmorgon!
Vaknde för ett tag sedan och sitter nu med en kopp te och kollar på våra värsta år, riktigt dåligt må jag säga. Efter detta ska jag ta en dusch och sedan ska jag och pappa till vårdcentralen och kolla upp vad det är med mitt immunförsvar. Jag vill verkligen träna. Har min kroppsvikt inte ökat med minst tolv kilo efter dessa två veckor blir jag extremt förvånad. Nej men, det skulle sitta jävligt fint med ett hårt tränigspass nu.
Hoppas ni får en underbar måndag med en bra start på veckan!
P U S S

Kommentarer
Postat av: Tina Ristolainen

Du är så himmla fin Elise! Jag saknar dig massor!

2011-07-21 @ 23:40:33
URL: http://tinaristolainen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0