Jag vet att bara inte kärleken vissnar kommer allt det vackra övervinna det bistra

Idag har varit en jobbig dag. En jävligt jobbig dag. Kom nyss hem efter sju timmar på sjukhuset. Mormor är riktigt dålig igen och ligger inne på intensiven.. Så en jävla massa tårar i stunder mellan liv och död har denna dagen i stort sett bestått av. Just nu är jag så himla trött, det tar extremt hårt på krafterna att leva i spänning och hela tiden vara så orolig. Jag och pappa har precis ätit lite sushi och jag ska snart sova eftersom det finns risk för att behöva åka tillbaka inatt om läget blir mer kritiskt.
Nu hoppas jag att ni förstår varför uppdateringen upphörde idag.
Hoppas allt är bra med er iallafall!
P U S S

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag håller tummarna för er älskling!

2011-07-18 @ 21:38:00
URL: http://feliciaalexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0