If love is red, then I'm colour-blind

Nu är jag hemma igen efter en varm eftermiddag på golfbanan. Underbart väder för att spela golf i, hihi! Roligt var det absolut, ser fram emot nästa lektion på lördag! :D
Nu ska jag få i mig lite tacos innan jag hoppar in i duschen för att sedan se vad som händer ikväll. Känner just nu för att bara ta det lugnt, lägga en ansiktsmask och fixa mina just nu otroligt vidriga naglar för att sedan se på systrar i jeans - andra sommaren klockan nio.. Jag känner mig fortfarande väldigt hängig och inte alls på topp, hostar som en gammal rökarkärring och snorar som en liten dagisunge. Jag ska förhoppningsvis till läkaren senare i veckan och kolla upp vad det är med mig och min eviga extremförkylning. Skulle sitta fint med en liten hokuspokuskur just nu!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

detsamma :D kram

2011-07-17 @ 19:34:51
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0