Jag var så ung och dumdristig och tårarna rann nedför min kind

Vi kom hem från Gotland redan idag. Anledningen är den att mamma bröt benet redan andra dagen påväg från Fårö ner till Visby. Riktigt synd om henne, men det kunde ha varit värre. Jag tänkte nu slänga in en bildbomb (bra start på en ny blogg va? ;) ) från vår korta tripp till Gotland. Dock så är alla bilder från Fårö eftersom vi var tvugna att ta ambulans in till Visby och bilen stod kvar på Fårö, där även kameran befann sig.. Så alla bilder jag nu delar med mig av är tagna av min käre mor nere på Fårö. Jag som verkligen ville visa er underbara bilder från mitt älskade Visby, men vad gör man?
Önskar nu i efterhand att jag hade gjort bilderna större, får komma ihåg det till nästan gång!

färjan dit


bilden blev så jävla skev, förstår inte

frukost vareee




farlig













ibland är man väl tvungen bjuda till lite? absolut det fulaste jag sett








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0