Tre favoriter

Jag älskar att bära ringar! Dock bara en åt gången eftersom det lätt kan framstå som överdrivet med flera. Och jag tycker att flera ringar samtidigt alldeles för lätt kan förstöra en hel outfit.
Dessa tre ringar är mina favoriter på ringfronten just nu!

1 - Fick jag av min lillebror när jag fyllde år nu i våras och jag fullkomligt älskar den! En änglavinge passar till det mesta och den är så sjukt fin!

2 - Denna ring köpte jag nu när jag var på Gotland. Jag tycker turkost är galet snyggt nu på sommaren när man är lite lagom solbränd! Passar dessutom perfekt när man vill pigga upp en tråkig outfit!

3 - Denna lite mindre silverring fick jag av pappa för några år sedan. Jag tycker den passar perfekt till tillfällen då man redan har en färgglad eller fin outfit och inte behöver en stor och blaffig ring för att piffa till den. Den framstår som fin och elegant utan att egentligen synas så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0