I en stad full av misstro och ohållbarhet mötte jag min kärlek

Jag tänkte börja om med bloggandet och valde därför att starta en ny blogg. Anledningarna är för att det finns alldeles för gammla inlägg på min förra blogg som jag skämms lagom mycket över men ändå vill ha det sparat på något ställe, och dels för att jag inte lät någon annan än mina vänner läsa bloggen, vilket jag vill ändra på nu. Sen ville jag även ändra designen men ändå ha kvar den gammla osv. Det kändes lika bra att börja om, så vi kör på det! Jag hoppas ni vill följa mig i denna blogg istället och har jag tur kanske jag får lite mer läsare än innan? :)
På måndag åker jag till Gotland med familjen och jag tänker inte publicera denna blogg för allmänheten förrän jag är hemma igen. Men väl hemma så kör jag på denhär bloggen och hoppas att du vill följa mig i denna! :)
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0