Du förstår, det verkar som jag slåss mot just det jag behöver mest

Jag har inte hunnit uppdatera något alls idag eftersom vi imorse åkte på en liten shoppingrunda med pappa (haha), fick inte med mig mer än nya träningskläder och två Tommy Hilfiger tröjor hem, men nöjd ändå. Och nu på eftermiddagen har vi spelat golf och sitter nu i bilen påväg till Dalarna till farmor och farfars idylliska sommarstuga som vi gör varje sommar. Tror dessutom tre av kusinerna är där just nu, mysigt! Som ni kanske förstår så kommer uppdateingen inte bli lika bra, men ska försöka slänga upp något inlägg! Är hemma senast på lördag, så sköt om er fram tills dess! P U S S (uppdatering från Iphone = inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0