You don´t mind the fall until your face hits the ground

Mötte upp Kajsa direkt efter de förra inlägget. Vi fikade och väntade på att Victoria skulle komma. När hon äntligen kom gick vi och åt pizzzzaaa hihi. Vi umgicks och mådde bra tills jag och Victoria impulsivt tog bussen mot Öregrund. Impulsiva människor är veeerkligen det bästa jag vet! Var framme strax innan tolv och trots lite problem där i början så slutade ändå kvällen bra. Efter ett besök på McDonalds på hemvägen väntade sängen på oss runt halv sex. Imorse vaknade vi runt tolv och har kollat på Paris Hiltons new BFF hela dagen tills för ett tag sedan då hon åkte hem.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa min väska för att sova en natt hos mamma. Ska bli mysigt att komma ut dit igen och få träffa henne, känns som en evighet sedan.
Sköt om er!
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0