För jag vill veta om kärlek finns

Nu är det meningen att jag ska be om ursäkt och allt dedär igen, men det börjar bli lite tjatigt.. men jag får väl skylla mig lite själv när läsarna försvinner istället. I vilket fall så mötte jag upp Victoria igår runt fem och vi hade en stört rolig och mysig kväll igår, fick lite nya vänner och njöt av en fin sommarkväll. Gick hem till mig ett tag och bytte om till mjukiskläder innan vi gick ut igen. Vi kom i säng runt fyra och gick sedan upp klockan tio för att fixa till oss för att sedan äta en mycket god sallad på en mysig uteservering till lunch. Mötte upp Erika senare och traskade runt lite. Victoria åkte hem och jag och Erika besökte Gamla Uppsala och besökte två vänner. Tillbaka till stan för att vrålhungriga äta på Costas, en mysig grekisk restaurang som ligger rätt nära mig. Kikade lite runt festivalområdet och nu är jag hemma. Funderar på om jag ska röra på mitt arsle för att ta tåget mot Sigtuna, vi får se hur det blir med det!
Hoppas ni mår bra! :)
P U S S
Lite bilder från igår och idag hih!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0