Not now not ever no it´s never a good time

Eftersom vårat schema krånglar (vilket har fått mig tvungen att välja bort tre kurser = 200 poäng, damp.) så hade vi bara en lektion där vi kollade på film. efter det gick jag hem och packade mina saker och blev upphämtad av mamma en halvtimme senare. Vi hälsade på mormor innan vi åkte hem och jag somnade. Klockan sex var jag och tränade, så skönt! Och genom att den snyggaste, underbaraste, finaste, sötaste osv människa jag någonsin har sett hälsade på mig gjorde verkligen min kväll, mina ögon var lika stora som ett barns på julafton haha!
Imorgon börjar jag klockan åtta med engelska, partyyy. Halv fem ska jag till optikern eftersom jag är blind, nej men jag tar livet av mig om jag får glasögon. Där emellan ska jag väl även träna innan jag ska hem och plugga lite psykologi. Då vet ni hela min morgondag också, jävlar vad intressant!
Sköt om er
P U S S

söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0