Tears dont fall, they crash around me

Gårkvällen var bra. Riktigt jävla bra. Fan vilka killar Sigtuna har att bjuda på asså! Träffade Victroia runt halv sex. Tog en fika och pratade om allt som hänt sedan sist innan kvällen började. Blev överglad av att träffa Jonathan Garcés och därefter ännu gladare när det visade sig att efterfesten vi hamnade på var i en riktigt fin lägenhet där människorna våra ögon hade vilat på under hela kvällen befann sig.
Vaknade upp på en alldeles för trång soffa efter två timmars sömn imorse och jag och Victoria drog och köpte en stabil frukost höhö.. Somnade på tåget hem och nu har jag precis duschat och fräschat till mig lite och ska ta en snabb tupplur innan jag ska träffa mina efterlängade flickor och äta middag!
Sköt om er
P U S S

Orkar verkligen inte ladda in några bilder just nu, det kanske kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0