Just because I'm smiling, doesn't mean I'm happy

Skolan skulle börja halv två, Jennifer ringer mig kvart över elva och tvingar ner mig på stan för ett grupparbete. Så min morgon blev inte riktigt som tänkt, men ändå skönt att få det gjort. Vi åt lunch på Waynes innan skolan började. Slutade tjugo i fyra och träffade Felicia som det känns som att det var jättelänge sedan jag träffade, fast det egentligen inte var så pass länge sedan. Mysigt var det iallafall! Nu är jag hemma och funderar vad jag ska spendera resten av denna fredagkväll åt. Allt är så jävla dött. Uppsala är dött. Sverige är dött. Vill bort.
Sköt om er
P U S S

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi drAr tillbaks till magaluf, där var de aldrig dött! <3

2011-08-27 @ 17:09:04
URL: http://Erikamelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0