Don't you know your love is so divine?

Slutade elva och gick och åt lunch med Linn och Nicole. Tränade klockan tolv för världens snyggaste. Haha galet vad jag skriver om hur snygga alla är, men när fan blev alla så snygga? Efter det gick jag hem till pappa och pluggade lite innan jag skulle till optikern........................... Hur det gick? No comment. Nej men dom rekomenderade att jag ska använda brillor.............. In my assss. Har även hunnit med att införskaffa mig ett par rosa uggs och bokat tid för gelénaglar till på torsdag (!!!). Imorgon är det heldag och efter det ska jag sjunga och sedan styrelsemöte, dö. Det blir tidigt ikväll om jag ska orka upp imorgon, så det får nog räcka såhär.
Sköt om er
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0